Doprava zboží:

Veškeré zboží, které nabízíme, je skladem (pokud není u konkrétního produktu uvedeno jinak). Objednávky odesíláme zpravidla do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky či platby. Vždy se snažíme dodržet tuto dobu odeslání, ale pokud by nastalo u Vaší objednávky prodlení s odesláním, vždy to má své opodstatnění, za které se předem omlouváme. Věřte, že děláme, co můžeme, aby bylo Vámi objednané zboží u Vás co nejdříve. Chceme, aby Vám přišlo zboží v té největší kvalitě, proto každý kousek před zabalením pečlivě kontrolujeme.

Zásilky zasíláme prostřednictvím České pošty, Zásilkovny nebo nejlevnější přepravní společností (PPL, DPD, DHL atd.). Jestliže zvolíte přepravu Českou poštou a nebudete k zastižení na Vámi uvedené adrese, předá Vám doručovatel písemné oznámení o uložení zásilky na nejbližší pobočce České pošty. V případě zvolení dopravy formou Zásilkovny, bude Vám zaslán informační email i SMS o termínu vyzvednutí na pobočce společnosti.

Zboží zasíláme také do zahraničí (Slovensko, Německo, Anglie), a to přes Zásilkovnu nebo zahraničního přepravce (DHL International)

Způsoby platby:

Platbu akceptujeme buď převodem předem na náš účet (kdy platba musí být v rámci závazné objednávky připsána max. do 3 pracovních dnů, v opačném případě je objednávka bezpodmínečně zrušena). Druhou možností je platba na dobírku.

Zákaznická podpora

Pokud máte jakýkoliv dotaz ohledně objednávky, skladovosti, zkrácení šatů či šití podvazků, neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám zodpovíme Vaše dotazy.

EMAIL: diavera.shop@seznam.cz
WHATSAPP: +420 704 523 356
MESSENGER: diavera.cz